zaterdag 12 januari 2013

Kookboek van Antonio Carluccio

Een aantal weken gelden heb ik weer een kookboek gekocht. Deze keer van Antonio Carluccio, een Italiaanse kok. Ik denk dat ik hem beter kan beschrijven als een echte levensgenieter. Als ik hem op de televisie zie krijg ik een ongeloofelijk gevoel van honger en zin, in alles wat hij aan eten maakt. Mijn gevoel zegt me dat, de keuken die Carluccio brengt, een eenvoudige Italiaanse keuken is, wat niet altijd mijn voorkeur geniet maar toch heb ik zijn boek gekocht. Ik hoop dat mijn verwachting NIET ingelost wordt maar dat, zoals Carluccio het laat overkomen op TV; het ook echt heerlijke gerechten zijn. Tot op heden heb ik nog geen tijd gehad om recepten van hem uit te testen maar dat zal ik in de komende weken zeker doen. Dus: Blijf mij volgen op dit blog om uit te vinden of de keuken van Antonio Carluccio zo lekker is als hij overkomt op TV.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten